Z7_80C228K0N8NI70ANNC3NGF38F5
Z7_80C228K0N8NI70ANNC3NGF38Q3

Kaartproblemen? Gegevens aanpassen? We helpen graag verder!

Hoe kunnen wij je verder helpen?

Tanken via bankkaart

Mijn bankkaartnummer is veranderd.

Dan moet je opnieuw een aanvraag doen om ook met je nieuwe bankkaart te kunnen tanken. Dat kan hier.
Er ontbreken bedragen op mijn factuur van bankkaarttransacties.

We ontvangen de gegevens via ATOS, die de data anoniem maakt voor jouw privacy. Het duurt daarom soms even voor die gegevens ons bereiken en wij ze kunnen verwerken op je factuur.
Ik wil een bankkaart toevoegen om mee te tanken.

Je kan een nieuwe bankkaart voor je bedrijf registeren via deze link.
Hoe werkt het? Je bankkaartnummer wordt geannonimiseerd verzonden naar Atos Worldline, die vervolgens elke tankbeurt van deze bankkaart geannonimiseerd terugstuurt naar DATS 24.
Wij kunnen tot 13 volledige maanden teruggaan in de tijd met het opmaken van facturen van transacties met je bankkaart.
Opgelet: we registreren het kaartnummer van je bankkaart. Als je een nieuwe kaart ontvangt van de bank, moet je ook een nieuwe aanvraag indienen om te tanken met die bankkaart.
Ik wil een bankkaart, waarvoor ik facturen ontvang, schrappen.

Je kan een specifieke bankkaart laten schrappen via deze link. Wij ontvangen je bankkaartgegevens geannonimiseerd en zorgen ervoor dat deze bankkaart niet langer gekoppeld wordt aan je bedrijfsgegevens.
Wanneer ontvang ik de factuur van mijn bankkaarttransacties?

Je krijgt aan het begin van de maand telkens een factuur voor je tankbeurten van de maand ervoor. De factuur voor transacties die ouder zijn dan een maand ontvang je na ongeveer een week.