Z7_80C228K0N8NI70ANNC3NGF38F5
Z7_80C228K0N8NI70ANNC3NGF38Q3

Kaartproblemen? Gegevens aanpassen? We helpen graag verder!

Hoe kunnen wij je verder helpen?

Mijn tankkaart(en)

Ik wil een bijkomende tankkaart.

U vraagt vlot een extra DATS 24-tankkaart aan (voor uzelf of voor een medewerker) via deze link. Veel tankplezier!
Mijn DATS 24-tankkaart werd geweigerd aan de betaalterminal.

Je kaart of dossier is waarschijnlijk geblokkeerd. Mogelijk heb je een bepaalde limiet bereikt. Neem contact op met onze klantendienst voor meer informatie.
Ik ben mijn code vergeten.

Dat overkomt de besten. Maak je geen zorgen, we verzenden je code snel opnieuw. Klik hier.
Ik wil mijn code wijzigen.

We denken aan je gemak en veiligheid. Daarom bestaat je geheime code uit slechts 2 cijfers en kan je ze niet laten wijzigen.

Mijn kaart in onleesbaar.

Verwijder de tankkaart traag uit de betaalterminal, de magneetstrip wordt gelezen bij het uitschuiven. Indien dit niet helpt is je kaart waarschijnlijk defect. Stuur de kaart op naar DATS 24, Edingensesteenweg 196 1500 Halle. We bezorgen je een duplicaat die met dezelfde geheime code werkt als je oude kaart.
Ik wil dag-, week- of maandlimieten instellen per tankkaart.

Stuur een mail naar sales@dats24.be en we passen deze limieten toe op uw tankkaart. Opgelet: dit kan enkel bij tankkaarten voor professionele gebruikers.
Ik heb de geheime code voor mijn DATS 24-tankkaart nog altijd niet ontvangen.

Check eerst of je ons je gehandtekende contract hebt terugbezorgd. We sturen de code pas op nadat we je contract getekend ontvangen hebben. Had je dit al gedaan? Neem contact op met onze klantendienst via ons contactformulier of op het nummer +32 2 363 53 54
Ik wil mijn DATS 24-tankkaart stopzetten.

Je kan je DATS 24-tankkaart stopzetten via deze link. Tank je liever met je eigen bankkaart? Ontdek dan de voordelen en diensten die we u aanbieden via de formule 'tanken met bankkaart'!
Mijn DATS 24-tankkaart is beschadigd.

Stuur je tankkaart naar DATS 24 - Edingensesteenweg 196 1500 Halle. Wij bezorgen je een duplicaat en vernietigen de beschadigde kaart. Je kan ook zelf een tweede tankkaart aanvragen als alternatief via dit formulier. In dat geval behoud je je geheime code niet.
Wanneer ontvang ik mijn factuur?

We maken de factuur van de voorbije maand altijd op de eerste werkdag van de volgende maand op, als deze werkdag gevolgd wordt door een andere werkdag.
Ik heb een DATS 24-kaart voor mijn bedrijfs- of dienstwagen. Vervangt de Xtra-kaart mijn DATS 24-tankkaart?

Nee. Er verandert niets voor u. U blijft uw DATS 24-kaart gebruiken om te tanken met uw bedrijfs- of dienstwagen.
Kan ik als professionele klant een Xtra-kaart met betaalfunctie aanvragen?

Nee. Dat is niet mogelijk. De Xtra-kaart is uitsluitend voor particulieren. Professionele klanten vragen een DATS 24-tankkaart aan als ze willen tanken bij DATS 24.